KHAKI agencja public relations dla branży lifestyle, beauty i fashion.

mail: showroom@khaki.pl | tel: +48 500 395 446

FAVNA

FAVNA. Nowa, polska marka z misją ratowania gatunków zagrożonych.

Polska moda właśnie zyskała nowego gracza a jest nim marka Favna, która nie tylko oferuje wygodne ubrania typu bluzy, spodnie dresowe i t-shirty dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ale również wychodzi poza sferę mody.

Favna angażuje się w ochronę gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem i edukację społeczeństwa na ten temat. Reprezentuje unikalne podejście do mody i społecznej odpowiedzialności. Sprzedaje odzież z wizerunkiem zagrożonych gatunków, ale również dzieli się wiedzą na temat ochrony środowiska i programów ochronnych. Jej misją jest nie tylko tworzenie wygodnych ubrań, ale również działanie na rzecz gatunków zwierząt zagrożonych.

Dlatego, idąc za przykładem preambuły do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, prawie 250 lat po jej utworzeniu, krzyczy nie tylko „We, the People”, ale „We, the Animals”! Favna nie zgadza się z myślą, że zagrożone gatunki, takie jak tygrys azjatycki, panda wielka, ryś iberyjski czy wilk szary mogą w niedalekiej przyszłości zniknąć z powierzchni Ziemi. Wierzy, że jeszcze nie jest za późno, aby je uratować, dlatego pragnie z całą mocą wspierać ich ochronę i przywracanie populacji. Marka przywiązuje też ogromną wagę do ekologicznej produkcji odzieży in house. Szyje w Polsce, współpracuje z polskimi dostawcami i tu płaci podatki. Wspiera lokalne biznesy i angażuje się w globalne inicjatywy.

Wszyscy powinniśmy mieć swoje miejsce w demokratycznym świecie.

Favna współpracuje z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody (IUCN), która w ramach czerwonej listy gatunków zagrożonych monitoruje sytuację zwierząt narażonych na wyginięcie na całym świecie. Marka przekazuje PKK IUCN środki z każdego sprzedanego produktu. Wierzy, że świadoma moda może realnie wpływać na sytuację zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Krystyna Czubówna – głos misji Favna

Aby zwiększyć świadomość społeczeństwa na temat gatunków zagrożonych, marka Favna stworzyła krótki film opisujący swoją misję. Do tego projektu włączyła Krystynę Czubównę, znaną z czytania programów przyrodniczych. Jej głos dodał filmowi wyjątkowej głębi i emocji.
Krystyna Czubówna opowiada w filmie o konieczności podjęcia działań na rzecz ochrony gatunków zagrożonych a film prezentuje piękno dzikiego świata zwierząt. Favna pokazuje, że moda może być narzędziem do przekazywania ważnych przesłań i zmiany świata na lepsze.

www.favna.eu